Tuesday 18 September 2007

Höst, snor och allehanda

Ok. Nu har skolan börjat och allt är i full gång. Det är mossor, lavar och svampar för hela slanten och det är jätteroligt, jag lär mig massor. Hela förra veckan spenderades i Småland på fältstation där diverse intressanta skogar och liknande besöktes. Hur roligt som helst var det, med enda undantaget att jag lyckades bli tokigt förkyld. Helgen har således spenderats i sängen med en stickning (dominosjal till min faster, nästan halva klar nu!), massor av snytpapper och diverse huskurer. Idag skulle jag varit på exkursion någonstans och plockat svampar, men så föll det sig alltså inte, jag får vackert stanna hemma. Hursomhelst tror jag det börjar bli bättre, för jag orkar sitta uppe lite och börjar få tillbaka luktsinnet.

Här kommer lite bilder från sommaren!




Den här bildinläggningsfunktionen som finns verkar inte vilja som jag. Därav det lite röriga upplägget.
Nu måste jag gå och lägga mig igen..



No comments: